Fordi hvert øyeblikk teller

mcares servicetilbud for Apple-produkt forlenger garantien inntil 60 måneder garanterer en reparasjonstid på 3 dager inkluderer sikkerhetskopiering og datagjenvinning sikrer uavbrutt arbeidsflyt i bedriften

mcares servicetilbud for Apple-produkter sikrer uavbrutt arbeidsflyt i bedriften

Det forlenger garantien fra 12 måneder inntil 60 måneder, garanterer tre dagers reparasjon og inkluderer sikkerhetskopiering og mulighet til datagjenvinning.

Apple Authorised Service Provider logo

livet er fult av overraskelser

livet er fult av overraskelser

Vi tenker sjeldent på konsekvensen av hardwarefeil før det faktisk oppstår. Hvor mye koster det oss egentlig når nøkkelpersoner i bedriften står uten sine arbeidsverktøy?

Og når det oppstår feil, kommer det uunngåelig til å skje på det verste tidspunktet –  gjerne før ett viktig møte eller en deadline.

Hva gjør man da? Den ansatte ringer til IT-avdelingen uten hell. Når vi jobber hjemmefra eller på andre steder kan bedriftens IT-avdeling eller Apples support ikke alltid være like behjelpelig. Uten umiddelbar hjelp for å undersøke problemet kjapper vi oss bort til nærmeste servicesenter. Det er gjerne lang ventetid og ved behandling sender teknikeren bare et prisoverslag som koster skjorta for reparasjonsarbeidet. I tillegg til dette er reparasjonstiden ofte mye lengere enn ønsket.

Det finnes heldigvis en enkel løsning på problemet.

What if your business would have an mcare SLA+ service plan

mcares servicetilbud hjelper bedriften å sikre uavbrutt arbeidsflyt. Tilbudet dekker bedriftens samtlige Apple-produkter – Mac, iPhones og iPads. Det sikrer produktenes livscykel ikke inneholder noen ubehagelige overraskelser når det gjelder vedlikeholdskostnader eller dyre kostnader som oppstår som følge av avbrytelser grunnet feil på utstyr.

Forutsigbarhet samt eksepsjonell trygghet – det mest omfattende servicetilbudet på Apple-produkter når og om man trenger det.

Servicetilbudet fra mcare garanterer en reparasjonstid på tre virkedager for bedriftens Mac, iPhone og iPad. Denne reparasjonstiden gjelder for alle typer reparasjone også skade på utstyr som ikke går på garanti. Det skaper en trygghet blant de som blant annet jobber hjemmefra. Ansatte kan da enkelt sende inn enheten via nærmeste postkontor eller post i butikk, uten fraktkostnad.

Dersom reparasjonen av noen grunn skulle ta mer enn tre virkedager, ved for eksempel forsinkelser på deler fra produsenten, tilbyr vi en låneenhet frem til reparasjonen er fullført.
apple laitteet